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1963年にパリの一等地である16区のポンプ通りに本格プレタポルテのブティック
をオープンさせたrenoma(レノマ)は独自のファッション哲学と独創的なデザイン
で注目を集め、ミュージシャン・映画監督ら多くの顧客を抱え注目のブランドとな
りました。イヴ・サンローラン、ジェームス・ブラウン、アンディー・ウォーホル、
セルジュ・ゲンズブールもその一人で1960年代から70年代のファッションに多大
な影響を与えました。

- 生粋のパリジャンがもつ小粋さが感じられるブランドrenoma -

「デニムパンツにジャケットを羽織ってランチに出かける」そんな現在では日常的な
光景もrenomaが提案する以前の男性の着こなしとしてはあり得なかったスタイル
でした。

服を着ることで自らの生き方や感じ方を表現すること。そこに自分らしい価値が生
まれるとの思いから、シンプルでありながらも、あたり前にただ着ることをしない
「ドレスダウン」の価値創造など、従来renomaが提案し続けてきたデザインコン
セプトでもある「既存の枠を超えた遊び心」を感じさせるアンダーウェアコレクシ
ョンとして<BASIC><SPORTS><CLASSIC><ART>の4つのカテゴリーが誕生しました。

“renoma underwear” DEBUT
Announcement on the Unrollling of “renoma underwear” in Japan

It was in 1963 that renoma opened its first full-scale preta porte boutique at Rue De La Pompe, the prime location within the 16th District of the city of Paris. It gained much spotlight for its unique fashion philosophy and creative designs, and grew to be a distinct and notable brand enjoying the patronage of many celebrities among who were noted musicians and movie directors. To name a few they were Yves Saint Laurent, James Brown, Andy Warhol, and Serge Gainsbourg, all of whom were significantly influential as fashion trend setters of the 60’s and the 70’s. Renoma reflects the snappy fashion taste of trueborn Parisians. What has now become a daily norm of men “wearing a jacket on top of a denim pants to lunch” was unthinkable in the days prior to renoma recommending its style. How to get dressed is a simplified expression of a person’s lifestyle and feelings. It is by which that an individual’s personal sense of value is born. Simply but not commonly dressed, “Dressed Down” is a value creation measure and design concept that renoma has been traditionally recommending. The new arrivals of “renoma underwear” Collection, which is an expression of an “out-of-the-box playful spirit,” are lined up into 4 categories of <BASIC> <SPORTS> <CLASSIC> <ART>. The launching of their initial sales will commence on October 28, 2016 from the on-line store.

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1963年にパリの一等地である16区のポンプ通りに本格プレタポルテのブティックをオープンさせたrenoma(レノマ)は独自のファッション哲学と独創的なデザインで注目を集め、ミュージシャン・映画監督ら多くの顧客を抱え注目のブランドとなりました。イヴ・サンローラン、ジェームス・ブラウン、アンディー・ウォーホル、セルジュ・ゲンズブールもその一人で1960年代から70年代のファッションに多大な影響を与えました。
- 生粋のパリジャンがもつ小粋さが感じられるブランドrenoma -
「デニムパンツにジャケットを羽織ってランチに出かける」そんな現在では日常的な光景もrenomaが提案する以前の男性の着こなしとしてはあり得なかったスタイルでした。
服を着ることで自らの生き方や感じ方を表現すること。そこに自分らしい価値が生まれるとの思いから、シンプルでありながらも、あたり前にただ着ることをしない「ドレスダウン」の価値創造など、従来renomaが提案し続けてきたデザインコンセプトでもある「既存の枠を超えた遊び心」を感じさせるアンダーウェアコレクションとして<BASIC><SPORTS><CLASSIC><ART>の4つのカテゴリーが誕生しました。

“renoma underwear” DEBUT
Announcement on the Unrollling of “renoma underwear” in Japan
It was in 1963 that renoma opened its first full-scale preta porte boutique at Rue De La Pompe, the prime location within the 16th District of the city of Paris. It gained much spotlight for its unique fashion philosophy and creative designs, and grew to be a distinct and notable brand enjoying the patronage of many celebrities among who were noted musicians and movie directors. To name a few they were Yves Saint Laurent, James Brown, Andy Warhol, and Serge Gainsbourg, all of whom were significantly influential as fashion trend setters of the 60’s and the 70’s.
Renoma reflects the snappy fashion taste of trueborn Parisians.
What has now become a daily norm of men “wearing a jacket on top of a denim pants to lunch” was unthinkable in the days prior to renoma recommending its style. How to get dressed is a simplified expression of a person’s lifestyle and feelings. It is by which that an individual’s personal sense of value is born. Simply but not commonly dressed, “Dressed Down” is a value creation measure and design concept that renoma has been traditionally recommending. The new arrivals of “renoma underwear” Collection, which is an expression of an “out-of-the-box playful spirit,” are lined up into 4 categories of <BASIC> <SPORTS> <CLASSIC> <ART>. The launching of their initial sales will commence on October 28, 2016 from the on-line store.

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